Gata relaxarea! Începe greul!

Astăzi, Vladimir împlinește un an și 11 luni. Practic, azi se încheie concediul meu de creștere a copilului și, odată cu el, se oprește și indemnizația. Waw, când scriu asta mi se pune un nod în gât și simt cum mi se strâng lacrimi în ochi.
Trebuie să recunosc că siguranța financiară a acestor aproape doi ani ne-a dat libertatea să trăim relaxați și să ne lansăm în afaceri proprii, având cumva o plasă de siguranță. Dar acum, mai ales în contextul actual cauzat de epidemia de coronavirus, grijile mă termină.

Mulți dintre voi știți că în 2014 ne-am cumpărat o casă în Strejnicu, lângă Ploiești. De atunci, toate economiile și câștigurile noastre s-au îndreptat către renovarea, mobilarea și utilarea ei. Încă mai avem multe de făcut, că niciodată nu se opresc lucrările la casă, dar am pus totul pe hold. Așa că nu avem niciun ban pus deoparte. Firma noastră are profit, pe care, însă, îl vom folosi ca să trăim, până trece criza asta și ne punem pe picioare. Asta dacă totul se termină repede, că dacă se prelungește starea de instabilitate socială și economică, atunci vom avea mari, mari dificultăți.
Eu am decis să merg pe drumul meu, să îmi dezvolt o mică afacere și să nu mă mai angajez, la încheierea indemnizației. Încă de acum câteva luni am început să lucrez cu niște clienți minunați, a căror poveste o spun în mediul online. Adică mă ocup de postări, poze, vizualuri, content pentru site-uri și creez campanii pentru a crește vizibilitatea sau vânzările. Mă feresc să spun că fac marketing online, pentru că termenul ăsta e înțeles de fiecare în mod diferit. Hai să zicem că sunt storyteller, așa cum scrie și pe site😊 Apropo, ați observat că am făcut modificări la site? Cum vi se par?

În teorie, calculele sunt făcute și suntem în regulă. Dar practica… Practica ne omoară. În contextul în care totul s-a închis în țară, afacerea noastră va fi în primele linii ale domeniilor afectate.
Eram optimistă, până acum câteva zile, că afacerea se va dezvolta. Acum, însă… Sunt conștientă că multe companii vor tăia bugetele de comunicare sau nu vor face din asta o prioritate. În plus, fotografiile nu vor mai fi considerate de importanță, iar evenimentele vor fi amânate sau anulate.
Acum sunt pesimistă, mă gândesc la ce e mai rău și încerc să caut soluții. Dar nu găsesc nimic salvator. Doar să ne facem treaba cât mai bine, să continuăm să învățăm și să investim în noi ca indivizi și ca profesioniști.
Știu, la final, totul va fi bine, dar până acolo e drum lung și greu. Cel mai important e să fim sănătoși. Așa că haideți să stăm acasă, izolați, cât e nevoie să treacă nebunia asta. Și să respectăm sfaturile specialiștilor.

3 Comentarii

  1. Marius

    Comunicarea e pe ultimul plan, dacă vorbim de branduri. Partea bună este că poți lucra de oriunde, partea mai puțin bună este că, dacă nu există industrie nu ai cu cine lucra.

    Răspuns
    • Oprea Mirela

      Hei! Eu cred că firmele serioase știu că a tăia marketingul nu este o soluție pe timp de criză. Oamenii de afaceri înțelepți găsesc alte soluții.

      Răspuns

Confirmări/Notificări

Înaintează un Comentariu

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *